deweloperzy

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY

Oferta dla deweloperów

Administrowanie nowymi nieruchomościami to ogromna satysfakcja, ale także spore wyzwanie. Wiemy, jak ważne jest, aby wszystkie działania zarządcy wspierały pozytywny wizerunek Dewelopera w oczach obecnych i przyszłych Mieszkańców. Dlatego od samego początku współpracy przejmujemy możliwie szeroki zakres obowiązków, pozwalając Deweloperowi skupić się na dokończeniu sprzedaży inwestycji.

Naszą rolą jest nie tylko bieżąca obsługa nieruchomości, ale także zapewnienie najwyższego standardu kontaktu z Mieszkańcami – dzięki sprawdzonym procedurom i nowoczesnym narzędziom.

Obsługa administracyjna i finansowo-księgowa

  • rejestracja Wspólnoty Mieszkaniowej (uzyskanie numerów REGON i NIP)
  • administrowanie nieruchomością zgodnie z art. 18 ust. 1 Ustawy o własności lokali
  • kompleksowa obsługa księgowa i ekonomiczno-finansowa nieruchomości
  • przygotowywanie i prowadzenie zebrań właścicieli, obsługa głosowań i uchwał
  • bieżące raportowanie do Dewelopera – w formie czytelnej informacji zarządczej
  • analiza kosztów eksploatacyjnych już w trakcie sprzedaży mieszkań oraz wskazanie możliwości ich optymalizacji.

Obsługa techniczna i serwis 24/7

  • całodobowa obsługa techniczna i szybka reakcja na zgłoszenia
  • kontrola procesu zgłaszania i likwidacji usterek na podstawie procedur uzgodnionych z Deweloperem
  • koordynacja prac firm zewnętrznych i nadzór nad ich jakością,
    zapewnienie porządku z uwzględnieniem specyfiki nowych inwestycji (np. dodatkowe kontenery na gruz)
  • działania zwiększające atrakcyjność i prestiż nieruchomości.

Obsługa prawna i windykacyjna

  • przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych oraz opłat administracyjnych
  • współpraca ze sprawdzonymi kancelariami prawnymi w sprawach sądowych
  • reprezentowanie Wspólnoty i Dewelopera w negocjacjach z wykonawcami i usługodawcami
  • przygotowanie i analiza umów, dbając o pełne zabezpieczenie interesów Dewelopera i Wspólnoty
  • egzekucja należności i kompleksowa obsługa windykacyjna.

Wsparcie sprzedaży i relacji z Mieszkańcami

  • sprawna komunikacja i przepływ informacji pomiędzy Deweloperem, właścicielami lokali i administratorem
  • przejęcie przez EDYL kontaktu z właścicielami lokali – od momentu sprzedaży do bieżącej obsługi
  • przyjazny i nowoczesny wizerunek administratora – m.in. w języku komunikacji z Mieszkańcami oraz czytelnych materiałach (ogłoszenia, informacje)
  • łatwa w obsłudze Internetowa Strefa Mieszkańca, udostępniana nieodpłatnie wszystkim właścicielom
  • obsługa w języku angielskim – dla wygody zagranicznych klientów,
    pośrednictwo w wynajmie lokali usługowych.

Dlaczego warto z nami współpracować?

  • doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami od 1997 roku,
    najnowsze procedury i narzędzia zarządzania
  • optymalizacja kosztów dzięki szerokiej bazie sprawdzonych dostawców usług
  • kompleksowe i możliwie najszersze przejęcie od Dewelopera obsługi właścicieli sprzedanych lokali
  • wsparcie w budowaniu pozytywnego wizerunku Dewelopera i trwałych relacji z jego klientami.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej nieruchomości​

Bądź na bieżąco

Aktualności​

Najświeższe informacje z branży zarządzania nieruchomościami, zmiany prawne, trendy rynkowe oraz inspirujące informacje o tym, jakie projekty realizowane są na nieruchomościach administrowanych przez EDYL. Bądź na bieżąco z wydarzeniami.

Izolacja murów piwnic – Grottgera 7, 9, 9A, 11

Zakres prac obejmował wyrównanie ścian, uzupełnienie ubytków tynków, wykonanie gładzi, malowanie ścian, czyszczenie, malowanie i zabezpieczenie instalacji znajdujacych się w piwnicy. Zakres remontu został określony w taki sposób, aby – przy

Więcej >>>

Pozyskiwanie grantów OZE – instalacje fotowoltaiczne

W październiku i w listopadzie br. dla dwóch Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez EDYL pozyskaliśmy granty o łącznej wartości ok. 116.000 zł dofinansowania na cel montażu instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy ok 40 kW (8,46kW kW oraz 30,36  kW). Realizacja obu inwestycji planowana jest jeszcze w tym roku. Dzięki dofinansowaniu zwrot wydatków na fotowoltaikę może zwrócić się zaledwie po kilku latach. Wnioski o grant OZE dla kolejnych administrowanych przez EDYL budynków zostaną złożone już wkrótce.

Więcej >>>

Koniec mechanizmu dopłat do cen ciepła

Z dniem 1 lipca 2025 r. zakończyło się obowiązywanie rządowego mechanizmu dopłat do ceny ciepła, wprowadzonego na mocy Ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw.
Oznacza to, że od tego momentu odbiorcy uprawnieni, w tym gospodarstwa domowe, są rozliczani według pełnej taryfowej ceny ciepła, zatwierdzonej przez Urząd Regulacji Energetyki. Praktycznym skutkiem będzie wzrost rachunków za ogrzewanie, ponieważ dotychczasowa dotacja nie jest już uwzględniana w cenie taryfowej.
Wzrost kosztów ogrzewania dla gospodarstw domowych miało zrekompensować wprowadzenie tzw. bonu ciepłowniczego. Zgodnie z ustawą z dnia 12 września 2025 r. o bonie ciepłowniczym, bon ciepłowniczy nie przysługuje jednak, gdy jednoskładnikowa cena ciepła netto jest równa lub niższa niż 170 zł /GJ. Zgodnie z oświadczeniem Veolia Energia Warszawa S.A. jednoskładnikowa cena ciepła netto wynosi 144,11 zł/GJ, a więc jest niższa niż 170 zł/GJ. W konsekwencji, bon ciepłowniczy nie przysługuje gospodarstwom domowym znajdującym się we wspólnotach mieszkaniowych, do których ciepło dostarcza Veolia (lub inny podmiot, u którego jednoskładnikowa cena ciepła netto wynosi więcej niż 170 zł/GJ).

Więcej >>>